Аудіокнига – підручник О. П. Глазова «Українська мова» 6 клас Київ «Освіта» 2014 рік

Підручник О. П глазової для 6 класу – це прекрасний посібник із чудовими вправами, гарним і чітким поясненням, правилами. Надзвичайно подобається мені та моїм бувшим учням матеріал із прислівями, приказками. Тексти пронизані любовю до людей, світу та України. Бажаю усім мати глибокі знання з української мови і легко користуватися підручником. Ось посилання на нього: 

https://yadi.sk/d/xoKHusCn32MZT3

Кожен файлик відповідає сторінці підручника. Це зроблено для того, аби номер названої вчителем сторінки дитина могла легко відшукати, натиснувши на клавіатурі планшета, ноутбука чи телефона комбінацію цифр. З часом цей підручник зявиться на сайті з підручниками у форматі дейзі. Формат дейзі дозволяє легко знаходити номер вправи, правило, малюнок чи таблицю. На жаль, у Вінниці приладів дейзі у незрячих поки немає, тому формат MP3 поки для вас буде також у великій пригоді. 

Активно й швидкими темпами, експериментально й з різною шкалою успішності впроваджується в Україні інклюзивне навчання. Про результати такого навчання судити ще дуже рано. Безліч проблем виникає у школярів з особливими освітніми проблемами у звичайних загальноосвітніх школах, кожне захворювання диктує неповторні методи та засоби пристосування до життя в соціумі. В умовах війни та економічної кризи людям та дітям з інвалідністю особливо важко. А батькам особливих школярів та самим же учням в таких умовах, та ще й в умовах експерименту, коли ні фахівців, ні знань, ні підручників, ні спеціальної наочності катастрофічно не вистачає, доводиться зовсім не солодко. Креативність, терпіння та толерантність стають у великій пригоді.
 Вінницька громадська організація «Хвиля життя», яку створила лікар-офтальмолог Малачкова Наталя Валентинівна, вирішила допомагати дітям із проблемами зору. На зібрані кошти під час проведення акції у 2015 році в ТРЦ «Мегамол» члени організації вирішили записати аудіо підручник з української мови для 6 класу. Чудова волонтер Юлія Яблонська радісно й охоче згодилася начитати підручник з урахуванням усіх особливостей – озвученням малюнків, таблиць, позначок та певних деталей. Звукорежесером аудіоначитки був Олександр Войтко. Консультували читця Юлію я та режисер, так як ми самі маємо проблеми із зором.
Робота рухалася цікаво та жваво. Юлії доводилося частенько заглядати у довідники та в інтернет за довідками до малюнків, бо вони, нажаль, зовсім у сучасних підручниках не чіткі. Так паралельно ми дізнавалися багато цікавого не лише про мову, а й про українських діячів, про мультики та інші сфери життя. Часом відшукати інформацію про намальоване чи здогадатися, що саме зображено було досить важко, вмикали фантазію й мозок закипав. На допомогу приходив завжди Юлін оптимізм та гумор.